Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Πάνος Σόμπολος:"Ο ΕΔΟΕΑΠ, η Υγεία και το Φάρμακο δεν έχουν χρώμα..."


Πάνος Σόμπολος
Υποψήφιος στις εκλογές για το Δ.Σ του ΕΔΟΕΑΠ



Απευθύνομαι στους συναδέλφους μου δημοσιογράφους.
Συνάδελφοι,
Ο ΕΔΟΕΑΠ διέρχεται την πιο κρίσιμη στιγμή της ιστορίας του. 
Οι εξελίξεις δεν προοιωνίζονται καλές. Τα γεγονότα επιβάλλουν πανστρατιά, συσπείρωση, ενότητα, για να μπορέσουμε να κρατήσουμε όρθιο το Ταμείο, που το δημιουργήσαμε με θυσίες και σκληρούς αγώνες.
Συμμεριζόμενος την αγωνία όλων, για το μέλλον του ΕΔΟΕΑΠ, μετά τα όσα δραματικά συνέβησαν σε βάρος της περιουσίας του:
ΚΑΛΩ όλους να δώσουμε το παρόν σ’ αυτή την κρίσιμη εκλογική μάχη για να αποκτήσει ο ασφαλιστικός μας φορέας, Διοίκηση έντιμη και ικανή, που θα παλέψει με μαχητικότητα και υπευθυνότητα για την επιβίωση του.
Παρά την πρόσφατη απόφασή μου να αποσυρθώ από τα κοινά, έκρινα ότι η συγκυρία δεν μου επιτρέπει να εμμείνω στην θέση μου αυτή.
Ενώνω λοιπόν και εγώ τις δυνάμεις μου στην κοινή προσπάθεια των ΥΓΕΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ του Κλάδου μας, προκειμένου να αποτρέψουμε όλοι μαζί, μεγαλύτερη καταστροφή.
Τούτες τις κρίσιμες για τον Κλάδο μας στιγμές, δεν χωράνε μεγαλοστομίες, αντιπαλότητες και αντιπαραθέσεις που μας αποδυναμώνουν.
Ένας είναι ο στόχος: Η σωτηρία του ΕΔΟΕΑΠ.
Σας καλώ να προστατεύσουμε με ενότητα και ομοψυχία τα μέλη – μετόχους μας και ιδιαίτερα τους νέους που πλήττονται από την ανεργία και βιώνουν πρώτα αυτοί, τις βαρύτατες συνέπειες της κρίσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου